Friday, December 24, 2010

geli nye.....

ummm..xske ngn belutttt...xske2 xske..
tapi nak wak cm ner..terpaksa lah...lau xmkn x baik2 lh...
tapi memang tak boleh lah nk makan...
betul2 x boleh..xde care laen ke haaa...???
lau x makan belut...dah lah lendir dengan darah pun kene guna gak...
eeeeee busukk...x bez...cedih betul lah..
hari ni pun umi masak belut lagi untuk ku...
semalam sekali je aku makan..selalu nye makan malam.
xpi disebabkan belut..aku rela kelaparan..:(


cdih sangat..adk aku JALWATI sudah berangkat ke kuala lumpur...
sunyi je rasa rumah ni..:( tak lama lagi cuti sekolah akan berakhir
maka persekolahan (sekolah lah sangat) aku pun bakal bermula
ummm lama lagi lah nk balik jawab nye...aku ni tak abih2 dengan nak balik..hahaha

3 comments:

  1. jgn nk mrungut laa mkcik..bljr r mkn blut tu...mne thu lme2 blut tu dh jd febret...n slmt tggl yaa dear..i will miz u lah..:(

    ReplyDelete
  2. hahahaa..iyelh i cbe..insyallah..
    umm cdh btl lh..6ti i cuti u sek..
    :(

    ReplyDelete
  3. truskan mncube yer...alah..i sklh pun u leh dtg gak lpak2 tme weekend..rlek r..sdih x tntu psl laa die ni...

    ReplyDelete