Thursday, December 30, 2010

mAAlasss nYE...

pagi ni awal sangat aku bgn..sebab adik aku RABIATUL akan berangkat ke sekolah..
dye terpaksa lah g awal sebab umi n abh esok nak g atar aku...
sedih sangat sebab dye x nk atar aku esok..kata nye takut x sempat...huh..
pagi2 lagi dah menangis..eeee sal lah 2, 3 ari ni asik nangis je haa..bncii btl..

sekarang ni aku duk kemas2 barang untuk berangkat esok..
malas nyeeee..!!! tuhan saje yg tahu...bnciii lh..
lmbat nye nak abiz bljar....berat sungguh ase nye nk g..
ni aku bncii ni cuti lame2 cm ne lah jadi nye..
gerenti kat sne 6ti aku kan nangis..mcm mula2 aku masuk..
jadi teringat..mula lah ari2 aku akan call umi..n kteowg kn sme2 nangis..hahaha

lepas ni makin sunyi lah rumah aku ni..semua dah xde..mesti sunyi gler adk ku yang bongsu 2..
cian kt dye...hehehehe...sabar lh dik yee...kteowg pergi m'cari ilmu..cish2 ayt..hahaaha
ehh lupe lak nak cter..semua adk2 aku..aku dah sebut yg ni sowg tertinggal..hahaha
adk aku yg k'dua sekarang berada di Kajang..umah pak ngah aku..
dia sekarang dah dapat keje..pembantu kedai kek..bez nye..ari2 mkn kek..
makin lame makin temban lah adk aku 2...huhuhuhu

adk-adk ku..
hehehe..oke lh..ni je kot nk tulis..huhuhuhu
i sure will miz u all..take care yee..

No comments:

Post a Comment