Thursday, December 30, 2010

sAAt iNi...

aku masih tak berhenti2 menangis..aku tak tahu lah knape ngn aku ni..??
tak abiz2 ag...babak air mata aku ni..
tadi aku kuar untuk terakhir kali nya..
saat yang aku xnak lalui..xpi aku harus tempuhi walau cm ner sekali pun..
walaupun singkat xpi dah cukup buat aku gembira..

malam ni malam terakhir aku d'rumah..ase sedih sangat nk tinggal..
tapi ase sunyi sangat rumah aku xde owg...adk2 aku semua dah ke asrama..
rindu sangat dengan dyeowg..terlalu cepat masa berlalu..
lepas ni aku dah x dapat makan masakan umi ag..
tak dapat jumpe kwn2 aku ag..
aku mesti indu kan semua 2..n adk aku yang bongsu..:(
umm sedihhh nyeee...aku bencii lah semua ni...

tq for my frenz...susah2 buat kan puding untk i..
bg hdiah kt i...tq sgt2...i xde pape pn nk bg kt u..
my love..syg kmu n bnciii sbb kita jumpa sekejap sngt..
tapi xpe lah..aku hapi sgt2..tq smue...

malam ni aku nak nangis sepuas-puasnye...
aku akn ingat saat ni sampai bila2..
aku syg kmu smue..tq so much kerana hadir dalam hidup aku..




No comments:

Post a Comment