Saturday, December 25, 2010

SCABIES OOH SCABIES..

hari ini aku telah tahu ape penyakit yang m'landa diriku slama beberape bulan ini..
SCABIES..stu penyakit yang berjangkit..
(hahahaah b'jaga2 lah siapa2 yang b'ada d'sekeliling ku..)
atau kta laen kutu kulit..ummm ade juga kan..ingat kutu ni kt kepala je..
kat badan pun ade..eeeee ncb baek lah aku x nmpak..
tapi doktar cakap (untuk dikongsi bersama) penyakit ni boleh berlaku sekiranye ade pertukaran baju..tuala..m'lalui sentuhan pun  boleh b'jangkit tau..
hahaha lepas ini smue jauh dengan aku ntah..hehehehe
ape2 lah yang boleh dikongsi..mybe orang yang kita pinjam barang2 dye ade gatal2..
tapi roomate aku xde pun yang gatal2...umm pelik je..
lau aku jangkit ngn dyeowg mesti dyeowg pun gatal gk..ni aku sowng je..
dan xpernah pulak aku pnjam baju n dyeowg pun x prnah gne baju aku...
lau nampak x t'bayang aku..takut gk kan??? tngok duk m'rayap2 kat badan..hahaha
aku harap dapat sembuh dari p'yakit yang m'yeksakan ini..
tapi alhmdullah penyakit ni x lah teruk sangat..cume yang x tahan gatal je lh..
dan yang paling aku cedih..kaki ku..:(( dh x upe kaki je aku tngok..hahaha)

mulai sok pakai yang aku n family kne asing..cedih betul..
ini aku nak g asrama ini macam mana lah ekk..
lau x sembuh2 lagi macam mane..??
doktar cakap 2 minggu insyallah aku akan sembuh kalu ikut nasihat dye..
ummm x sabar nye...lepas sembuh 2 nak proses parut2 ku pulak..hahaha
abh cakap abh rela bayar kos nya..asal kan kaki ku smbuh..
tq my daddy..muaahhh..dye pun cdeh tgk parut2 kt seluruh tubuhku ni..
biase lah aku kan anak kesayangan dye..(cish2 perasan...)

fuhhh banyak gak aku tulis kali ni..hehehehe

4 comments:

  1. hak elah,,prsan ank ksygn r minah nii..hahahah...alamak!! u ad pnjam bju i lah...ayyokk!!

    ReplyDelete
  2. hahahahah...pdn mke...gatal lah 6ti u..

    ReplyDelete