Wednesday, January 12, 2011

kEbOSanan + kepUAsan + keSUnyiAN

hari ni ak xde kls...umm bosan sangat duk dalam bilik...
n ak pun tulis lah blog..d'sebabkan kebosanan yang melampau...
ak tak tahu nak buat ape...nak baca buku...buku xde lagi nak bace..huhuhu
ak tak suka lh duk sowng2..kalu aku duk sowg2 mesti ak akan teringat semua benda..
yang pernah terjadi kt ak..pah 2 mula lah ak nangis..

nape ye skunk ak ase hidup ak kosong sgt...
ak ase macam ak keseorangan je..
ak sangat2 kesunyian sekarang ni...
ak tak macam dulu..ak ase semua menjauh dari ak..
ak ade wk salah ke yee???
ak ade wk silap ke haa???
kalu ak ade wk slh n silap tlong bagitahu ak..
ak tak suka perasaan ni...

ak nak macam dulu..yang penuh dengan keceriaan..gelak ketawa..
ak rindukan saat tu..kembali kan suasana tu..
ak nak suasana tu...ak tak nak menjauh dari semua tu..
kerana ia adalah semangat ak..untuk ak bertahan dalam hidup ni..
Ya Allah..kembali kan ak seperti sedia kala..ak tak nak terus hidup macam ni..
ak nak kehidupan ak kembali...ak nak diri ak kembali..
ak xske perasaan ni...ak bnciii kehidupan ak sekarang ni...!!!!!!
pulihkan diri ku ini YA ALLAH..!!!!

No comments:

Post a Comment