Sunday, January 2, 2011

keSEORAngan..

kini aku telah kembali ke U semula...dan bermula lh sebagai mahasiswi yang baru..
tahun ni aku semester ke 2..skejap je dh part 2..huhuhu
dan aku duk di blik yang kecil daripada dulu..
yang paling cedih roomate aku pun bertukar..
ia2 je last sem ari 2 wak surat nak duk sekali..
tapi aku yang terpisah..yang laen masih bersama..cedih nye rase..dah lah jauh ngn dyeowg..

umi ngn abh baru je balik...cedih betul..rasa nak ikut je dyeowg..
tapi semalam aku tidur ngn umi..jadi lah 2..untuk bekalan indu aku nanti...
semalaman aku habis kan masa ngn dyeowg kt hotel..
nth pape lh..bukan nak duk kolej..barang je ade kt bilik tapi tuan xde..hahaha
ntah aku berat hati nak tinggal umi  n abah..tu sebab aku ikut dyeowg..
ak tak peduli owg nak cakap ape.. jnji aku bhgia..

mana roomate aku ni..??? bila lah nak masuk..tak kan aku sowng je kot..
eeeee alamat tak tidur lah aku lam bllik ni..
hahahaha..aku kan penakut...harap2 roomate aku semua nye baek2 belaka..cm ag n ayu dulu..
tapi masih sedih tak dapat duk ngn dyeowg lagi...:(

tak sabar nak jumpe ngn classmate aku..
cepat lah esok..huhuhu






No comments:

Post a Comment