Saturday, January 15, 2011

kEtidaK puaSAn..

baru2 ni telah d'gembar-gmborkan dgn satu berita yang mengejutkan para2 mahasiswa khususnye plajr2 dari UITM..
iaitu satu perubahan baru bakal dilaksanakan...
perubahan itu adalah..pihak kementerian mahu menyelaraskan sistem pembelajaran semua pelajar2 di semua IPTA/IPTS..dan semua jadual akademi disamakan untuk semua U..
ak tak skeeeeeeeeee...sbb dalam 1 tahun ade 3 sem...
jadi kteorg hanya akan cuti sem selama 2 minggu saja...
ak x ske.......x adil...knape msti nak ubah..???? mana mase kteowg nak rehat???
mana masa kteowg nak balik??? takkan sentiasa nak menghadap buku..???

memang ramai gler kwn2 ak tak puas ati dgn sistem baru ni..
ade yang nak boikot...memang tak masuk akal pun...
ape salah nye kekalkan sistem yang lama..???
kenapa nak selaraskan..???
yang akan bermula pada bulan mei ini..kalau diikutkan abz je sem ni..
kteowg akn b'cuti selama 3 bln...tapi sistem baru ni kami akn b'cuti selama 2 mggu..
ape semua ni??? kenape harus berlaku..??? tension btl lh...
ak sedih sngat..:( macam mana aku nak hadapi ni...

tadi ak tgk jadual yang telah dikemaskini kan..
memang padat gler...setiap sem akan d'berikan 1 mggu cuti..
hari raya pun 1 mggu..kalu dulu 2 mggu..skunk jd 1 mggu...
ak memang x puas ati kot...kalu yang duk jauh 2 memang tak berbaloi lau nak balik..
serba salah je...betul x ekkk??? ak ase memang betul pun..tnye sndri jawab sndri..amek aku..
memang ak tak puas ati betul...eeeeeeeeeee

ak harap kembali ke yang sediakala..
ak tak ske sistem ni....
NUR SYAMIMI cedihhhh..:(:(



2 comments:

  1. sistem nii menjimatkan umo laa kot...nt kuar tu xde lar u tua..hekhek..rlek ler...

    ReplyDelete
  2. ummm..hahaah
    baru bce komen u..
    umm tetap tak bez..

    ReplyDelete