Tuesday, January 4, 2011

rUtIN hARian ku..

terasa dah lama tak tulis blog aku ni...
maklum lah..baru masuk sem dah ade buzy..bncii btl lh..
aku tak tahu lah nape aku ase aku tak de semangat nak bt assgment ni..
ase malas sesangat..ate azam baru nak cemerlang n terbilang..tapi nampak gaya nye...nth lerr...
ummm..tuhan berikan aku kekuatan n kesabaran dalam menjalani ini semua...

aku LETIH sangat..!!!!
tak kan mesti tiap2 pagi aku harus ulang alik dari blik Ag ke blik aku..
maklum lah aku sekarang tak sebilik ngn dye..n blik kteowg jauh plak 2..'
iyee kau tahu AG n AYU sedih tak dapat duk sekali dengan aku..tapi nak buat cm ner..terpaksa lah..
aku lagi sedih...
dah lah bilik xde owg..aku tak tahu nak hadapi cm ner..
dah lah aku ni penakut cikit...( cikit lah sngat..)
soo,,aku terpaksa lah ulang alik dari stu blik ke stu blik..
walau pun penat...dah takkan nak duk sowng2..boring gk aku..
aku kalu duk sowg2 gk mula lh pkir macam2..igt kt umah lah..pah gerenti nangis..
tu sebab tak nak duk sowg2...bia tak ingat kt umah..
pagi nak blik aku..malam g blik dyeowg..tak pun petang aku dah g sane..
payah betul lh kalu ade dua rumah ni..hahahaha

sekarang aku berada dalam blik..
KESEORANGAN..


No comments:

Post a Comment