Monday, January 10, 2011

TraGedi sPnjG d'kL

rase nye dah lama ak tak update blog ni..
ak sibuk sangat2 minggu ni..ade ensmen kena ciap kan..
dalam masa yang sama gak..ak ngn kwn ak pergi kL..
pegi amek ubat ak yang tertinggal kt umh pak ngah ak..

macam2 terjadi kt kteowg sampai lah nak balik kampus..
masa nak pegi 2 kteowg tak beli tiket bas ag..
dah sampai kat BANDAR U..tengok2 tiket abz..memang letih r..
pah kteowg tggu bas nak g MEDAN GOPENG..
nk beli kat sana..sampai kt sana kteowg cm blurr..
tak tahu nak beli tiket kat mana..sebab mak cik kwn ak ni duk SUNGAI BULOH
jd kteowg tak tahu nak amek tiket mana..
last2 kteowg amek gk bas nk g KL..
kwn ak ni nak berhenti kt PERHENTIAN SUNGAI BULOH sebab dekat ngn umah mak cik dye..
ktewg pun gthu lah drebar bas 2 nk b'henti kt c2..drebar 2 ckap tak b'henti..
jd kteowg pun ckap lau tak boleh nk berhenti kt tol JALAN DUTA..dye pun ckp ok..
tapi yang ak ngn AG grm sebab tiba2 je dye b'henti kt PERHENTIAN SUNGAI BULOH...
punye lah geram masa 2 tuhan je yang tahu...
kteowg nak turun pun mak cik kwn aku dah tggu kt tol JALAN DUTA..
memang geram lah..tadi cakap tak berhenti..berhenti bab ade p'numpang nak buang air..
tepat kol 9 lbh kteowg pun smpai lah...

keesokan nye pada 08.01.2011 aku n AG b'shopping kt JALAN TA (JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN)..dengan keluarga mak cik AG..kt sana ak n AG telah menghabiskan duit dengan begitu banyak sekali..hahaha
memang banyak kteowg borong...aiiii m'nyesal betul g...(cm ner nk g tambun ni..)
nak g amek ubat je..tapi sampai sempat beli belah..hahaha
memang penat sangat hari 2...kena pulak jaga sepupu AG yang kecik2..
aduhhh!!! memang buas betul..ikut ati nak je cubit..hahahaa (jhat gler ak ni)
dan petang 2 ak akan ke umah pak ngah aku d'KAJANG..so ak kan b'pisah dengan AG..
kteowg jumpe nanti nak balik...

dapat agak lah aku rehat n tenang kan pikiran ak..
yang sejak akhir2 ni asik x betul je..
dapat gak aku lepaskan indu ak kt adk ak yang ade kt sana..:(
memang indu gler...kate nye bulan 2 ni nak berhenti dah..
6ti xde lah sunyi umah ak 6ti..harap2 dye dapat pengalaman dari ape yang dilakukan..
tapi kejap je dapat jumpe :(..xpelh jnji lepas gak indu aku kt dye...

ahad 9.01.2011..ak akan kembali ke kampus..
yang aku takkan lupa..ak n AG kena tinggal dengan bas..
bas ak kena naek 2 kol 11.50..aku tetap sampai pada waktu nye..
tpi kena tinggal gak..AG lagi r..mase 2 dye jauh ag nak smpai..nacib kol 12.50 ade lagi bas..
lau tak tak balik lh ak...
kteowg byar harga kanak2..dpt lah murah ckit..

hahahaha..mcm2 kn terjadi kt ak n AG..
ak rase ni lah blog ak yang pling pnjang..
huhuhuhu...(dh boleh buat novel x yee..??)


No comments:

Post a Comment