Sunday, February 27, 2011

bERkAMpunG laGi...

aiiii..selagi tak habis keje...
selagi tu lah aku akan duduk di studio..
sehingga segalanya selesai...
project kali ni yang kami duduk berkampung adalah untuk menyambung
tugasan kami semasa di site BIDOR ari 2..
penat sungguh...g pagi balik tengah malam...
macam 2 lah tiap2 ari...
sabtu n ahad aku memang takde rehat...
begitu lah nasib aku sebagai mahasiswi TOWN PLANNING..
cehhh!!!..dengan bangga nya aku menulis..hahahaa

esok kami kena prezen..eeee aku takut lerr..
dah lah bhsa omputeh keeoooo...ahhhh sudahh..macam mana ekk???
huhuhuu...buat nye terkeluar gedik aku sok macam mana ekk..
harap2 semua nye ok...

ni plan yang telah di bahagikan kawasan nya..

                                          

sesi perbincangan..


















 


                                                  

No comments:

Post a Comment