Monday, February 7, 2011

hARi perTAmA...fuhhhh!!!!

aku kembali semula ke UITM SERI ISKANDAR setelah seminggu bercuti..
tapi rasa kejap je aku kat umah..
aku sampai tepat jam 0545 pagi..fuhh.!!! memang penat..
bas memang bawak laju gler..dah lah tak kenal jalan..
aku pelik betul ngn drebar ni..ade gak ekk tak tahu jalan..
macam2 je lah manusia ni..

ummmm...aku n AG sampai2 je terus tidur sampai tak ingat dunia lah..
maklumlah owg dapat jumpe katil..tidur dalam bas mane bez..
kami tidur sampai kol 10.30..
lepas tu aku n AG sambung keje yang tak ciap lagi...
pada pukul 5.aku AG, n dyana ke sidie..untuk ciap kan keje toilet dye..
ummm memang penat sangat2 ari ni...

aku sekarang tengah tunggu AYU.. yang masih belum sampai lagi..
yelah banyak sangat halangan..
bermula di penang..berlaku kesesakan lalu lintas..
kemudian bas rosak di jelapang..
nasib baek dah masuk daerah perak..
ummm cian kt AYU..sabar yeee yu..
AZIMAH sekarang sedang bertungkus lumus untuk menyiapkan keje nye..
harap2 dapat ciap..berbaloi lah aku teman dye..hahaha

aku ase macam tunggang-langgang je aku tulis ni..
hahahah..aku bosan tak tahu nak wak ape..
sooo... aku tulis lah blog aku ni..
bia lah aku peduli ape..harap2 faham lah yeee..
dah lah sebelum aku melalut tak tentu pasal..
lebih baek aku berhenti disini shja..
zzzzzzzzzzz..mau tido daa

No comments:

Post a Comment