Friday, February 25, 2011

kehiLANgan..

aku sedih sangat kerana semalam kawan baik aku tinggalkan aku..
NURDIYANAH SYAZWAN.. aku tak sangka dia betul2 nak keluar dari U ini..
begitu cepat masa berlalu...dan akhirnya masa yang aku takutkan telah tiba...
dia betul2 pergi..aku tahu aku tak boleh halang dia..dia tak minat dengan kos ni
..love u 4ever..
jadi aku tak boleh paksa dia stay kat cney kerana aku..
aku faham..tapi aku tak boleh terima kenyataan ni..
kami sangat rapat..aku tak sanggup hadapi ni semua..

macam mana aku nak hadapi..apabila aku dalam kelas??
semalam budak2 kelas aku usik2 aku..
cakap "cian kat nenek..kwan baek dah tak de??"
"lepas ni nenek nak kawan dengan sapa??"
aku benciii soalan2 2...
aku dah lah tengah cedih langsung tak pikir perasaan aku..
iyee..aku orang yang paling teruk nangis sbb dia rapat ngn aku..
jadi aku yang rasai perit nye..

meja dia..katil dia..aku sedih sangat2...
baju kami yang kebanyakan nye sama..
kalu aku tengok baju..aku mesti cedih..
apa yang dia ada..aku pun ade..dari baju sampai ke kasut..
semua sama...aku ngn dia seperti adk beradik..

dah dua hari..aku memang sunyi sangat2..
aku tahu aku tak boleh macam ni..
tapi aku akan cuba untuk biasakan semua ni..
semua yang kita ada tak semua nya kekal..
aku perlukan kekuatan untuk aku bangun semula..
tuhan berikan aku kekuatan..
berikan aku ketabahan menghadapi ini semua..

aku harap hubangan aku ngn dia tak terputus..
aku sayang kat dia..aku harap dia bhagia dengan ape yang dia pilih..
aku akan sentiasa doakan dia..
semoga berjaya mengejar cita2mu..
semoga berjaya dalam hidup n menjadi hamba ALlah yang solehah..
insyaallah..kalau diizinkan ALLAH kte pasti akan berjumpa lagi..
LOVE U n TAKE CARE yee...:(



No comments:

Post a Comment