Monday, March 14, 2011

hApi MOLek...

heheheh...cuti sabtu dan ahad ari 2 bez gler..
aku abiz masa dengan enjoy wif my frenz..
kami bertolak pada jumaat petang kol 6..
destinasi ak ke Jusco..selepas 2 kami ke medan gopeng untuk makan..
sedar tak sedar jam menunjukkan kol 12 tgh mlm..
jadi kami pun overnight di umah opah AG..

keesokan hari kami ke teluk batik..
mula2 ase takut gak..yelah kan baru je tsunami melanda di jepun..
jadi takut lah mana tahu kot2 semenanjung terkena juga..
tapi cuaca ari 2 alhmdullah ok..
so..ak n the geng naek banana boat..
bez gler..ase nak naik je lagi...
maybe laen kali pulak lah ak g..
slpas 2 ak bawak dyeowg g manjung..
memang keje kteowg ni shopping je lah..
dari jucso n sampai ke lumut ade je nak beli lau aku singgah kat tempat beli belah..
ish2..mmg kuat betul..
nasib aku tak de duit..lau ade mmg ngn aku2 pn borong sakan..
hahahha...sampai bonet pun dah penuh..
kuat tak kuat geng2 ak ni belanja..
ak sampai U kol 7 pada hari sabtu..
malam 2 terus tidur..memang letih gler..

dan ahd aku ikut AG balik umah dye..
lame tak jumpe family dye..memang jalan sakan aku cuti 2 ari ni..
bia lah bukan selalu pun..lepas ni kami akn meghadap kembali plan2 yang memeningkan kepala..
eeeeeeeee..bila lah nak berakhir..
tak kan berakhir lah..dah tu mmg keje ak smpailah ak keje
pelan2 lah yang akan menemani ak nanti...:(

tak g studio ari ni..xchat :(

No comments:

Post a Comment