Thursday, March 31, 2011

pENANg maLI...

macam xde semangat je ak nak g pulau pinang hari ni...
ak nak balikkkk!!!! rasa dah lama giler ak tak balik..
indu sangat2 kat rumah...
hari ni ak g pulau pinang ade lawatan site ak mybe yang terakhir untuk sem ni..
kami dijangka bertolak pada pukul 3.00 petang ni n balik keesokan ari nya..

esokkk??? ak nak g mane ekk??
ayu n ag balik umah masing2..ak nak balik jugak...:( ( ase nk nngs)
esok mesti bertolak malam...macam mane ak nak balik..
ummm..tinggal ak sendirian di kampus UITM ni..
kwn2 ak yang laen selepas balik dari penang dyeowg akan terus ke sungai siput..
untuk kem trips kami..dyeowg ade ajak ak g..p ak malas nak g..
ntah..sjak akhir2 pikiran aku hanya satu...iaitu NAK BALIK KELANTAN...!!!
lamenye nak tggu study weekkk.....ohhh tidakkk!!!!!!

ummmm...k lh nak cauuu dlu..tatata

No comments:

Post a Comment