Monday, April 18, 2011

AAHHHhhh...sEnGall

aku geram betul lah ari ni..memang geram sangat2...
aku kena saman..dan tadi aku pergi ke tempat yang aku sewa 2...
aku nak mintak penjelasan kenapa tarikh saman pada kertas 2 12.3.2011 pukul 10.08 pgi..
padhal aku hantar kereta pada jam 8.15 pg pada 12.03.2011..
aku ase kami ditipu..dan yang aku paling geram..aku amek kete 2 pada 11.03.2011 pada pukul 1.30 tghari dan hantar pada keesokan hari nya pada 12.03.2011 pukul 8.15 pg..
dan tadi aku telah ke sana dan didapati tarikh pada kertas tersebut salah n memang silap..
ade ke dye tulis masa aku amek kete pda pukul 5.30 ptg n aku hantar pada 8.15 mlm...
eeeee memang aku terkejut gler...pdhal aku hantar pagi tau kete 2..dyeowg x cye ape yang aku bagitahu..

dan ciap cakap n perli lagi aku.. "yang aku ni betul2 ke igt n pasti pdhal dah sebulan lebih..
kalu owg lain gerenti dah lupa sbb dah lame"...p dah memang aku igt nak wk mcam mne...
saje je tak nak terima alsan aku ni..eeeeeeee..kteowg memang hantar pagi lah kete 2...!!!!!!
n mane ade owg nak ngku kalu dye wak salah...hellooooo!!!!
aku bukan macam 2 k...kalu aku buat salah aku akan ngku...p kes ni memang aku x leh ngku lah bb bkn ak yang buat...iyeee memang ape2 pun aku tetap akn bayar saman 2..
p yang ak n the geng tak puas ati 2 masa kteowg amek kete 2 yang menjadi isu nye skunk..
dan dye leh cakap lagi " takkan lah kertas nak tipu..kalu mulut manusia 2 boleh lah nak tipu"...aduhhhssss...!!!
memang bengang tahap gabra lah....
dh aku cakap terus terang n dye memang tak nak caye...
so nak tak nak aku terpaksa terima lah....
dan terpaksa menbayar saman yang aku sendiri tak pasti 2 kesalahan aku ke tidak..???
eeeeeeeeeee dah lah duit2 xde ni..dye datang pulak....fuhhhh!!! saru betul lah...
dan itu kali terakhir aku akan guna khidmat KAU!!!!

geram nye hati...panas terasa...
otak dah serabut deh..
macam mana mau baca ni...:P

2 comments:

  1. r u speak klntan???? saru????huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehehe..biase lerrr...kn owg ckp i lupa diri lak..hakhakhak

    ReplyDelete