Sunday, May 8, 2011

my ChuBBy xCcident

hari ini ak dikejutkan dengan satu berita yang buat ak terkejut gler..
(pelik je ayat aku ni) ahhhh lantak lah...
8.5.11 pukul 7.00 am..NUR SYAMIMI call aku dye ckp dye accident..
mase 2 aku tak kata ape memang takut sangat2...macam tak caye je..
tadi elok2 je aku tengok dye ciap2 nak g sek..n sempat salam aku..
setelah beberapa saat aku pun terus ke bilik umi bagitahu..
masa 2 umi pun macam aku...blurrrr..tak tahu nak kata ape...
memang kteowg terkejut sangat...eeeee mimi2 memang nak kena..
buat semua orang sakit jantung pagi2 buta..
tapi nak buat macam manakan perkara nak jadi...
sampai je kt KBMC hati aku diserbu rasa takut n pilu..
mane tak nye dengar suara bdak 2 menjerit2 kesakitan..
and then airmata ku mula lah mengalir...ciannn kt chubby aku ni...sakit yeee...??
ehhh lupe nak cter macam mana leh accident...kate nye kete duk kat tngah jalan dan tak tengok kiri n kanan...

tapi alhmdullah my chubby x teruk sangat..juz luka2 kat muka n dagu dye bengkak ckit..
bersyukur sangat2 dye takde pape..
semoga cepat sembuh yaaa...
rjin2 makan ubat k..xmau nangis2 yee..




No comments:

Post a Comment