Friday, June 17, 2011

perang dunia..

semalam 16.6..aku gaduh dengan en gedik...
hurmmm..kali ini memang gaduh betul2 k..
memang patut pun aku mengamuk dengan dye..
eeee..memang sakit ati gler r...pak cik pun sama je...

ade ke patut tangkap gambar yang fuh!!!! faham2 je lah..
dah lah guna kamera aku...semua owg tengok..mane aku nak letak muka aku ni..
mesti dyeowg pkir aku suka tengok benda2 mcm 2...
iyeee dyeowg juz nak suka2 je buat bnda 2 p delete lah dulu nak bagi kat aku balik kamera 2..
ni tak pakai past je kat owg..mase kejadian ni kami semua ade taklimat..
so memang ramai lah owg kt dewan mase 2..
bile aku tengok je gambar ape yang ade dalam kamera aku terus cakap bodoh!!! kat dyeowg..
memang aku tak peduli dah kat owg sekeliling aku 2...
lantak lah dyeowg nak cakap ape..yang penting aku "SAKIT ATI"..
terus en gedik menggelabah...huuhuhu..n bagi mesej kat aku..
" lin,ling gna jari la..ni sume untuk suka2 je ngn pak cik xlak sampai nk tunjuk kat lin..ayoyo abes gue..ling da suh p.cik pdam p dye xpdam...sory bbnyak.."
dan aku buat x tahu je tentang mesej 2...cheq dengan asmani je yang baca mesej 2..
aku memang sakit ati gler dengan dyeowg...memang aku tak hirau dah kat dyeowg..
abiz je ceramah 2 aku terus kuar tak tengok dah kiri kanan..
dan en gedik n p.cik terus kejar aku..mesti semua pelik tengok kejadian 2...
macam drama lah pulak...aku tak cakap langsung pun ngn en gedik..
sambil kejar aku sambil terangkan kejadian 2..aku buat do no je..padan muka..yang aku terkejut sangat2 dye melutut kat aku...maybe dah tak tahu nak buat ape kot sebab aku malas nak tengok muka dye...memang masa 2 nak suka pun ade...malu pun ade..p kena tahanlah..kan jatuh pulak ego aku ni..
aku nak ajar dye je..tak sangka lak dye sanggup melutut..n aku nampak ade kaca dalam mata dye..dalam hati aku b'kata menangis ke?? yup dye nangis..2 pun p.cik yang cakap kat aku.. ramai gak lah owg tengok..malu betul aku semalam ble pkir2 balik..hahahaaha...kalu rakam pun..mesti bez lau tengok balik..hihihhii dan aku masih tak peduli kat dye aku terus je jalan..buat tak tahu..dye menjerit2 panggil aku pun aku wak tak tahu..makin cepat kan langkah untuk pulang ke hostel..
maaf lah p.cik n en gedik..n semua lah yang kejar n pujuk aku..aku memang sakit ati gler semalam..
"nenek yang sporting sekarang menjadi singa yang menakutkan.." tu kata p.cik..hahaha

tengok susahkan nak pujuk aku..haaa laen kali buat lah lagi yee...
panjang nye aku tulis ari ni..huhuhhuhuhu
saje nak luahkan kat my blog...ase lega ckit
*mau tengok berapa lama aku gaduh kali ni..:(



No comments:

Post a Comment