Saturday, June 11, 2011

tajuk??? blurr

akhirnya...sampai gak aku kat rumah..
dan ini malam terakhir aku kat rumah..sebab esok nak balik ke kampus..
dan entah kenapa aku rasa sedih sangat2 malam ni..
terasa aku nak menangis je malam ni..
aku tak tahu.. kenapa hati aku rasa sayu sangat...
kenapa yee????
tak nak balikkkkk!!!! eeee aku ni tak habis2 macam ni kan...
entah aku pun tak faham kenapa aku jadi macam ni n masih tak boleh lagi terima kenyataan ni..
adoiiii...aku merepek ape ni..

exactly..aku cedih tengok cter cinta melody..:(
kenapalah ending tak bez..huhh


1 comment: