Sunday, June 5, 2011

xfaham lah mak cik...

hari ini aku nak belajar "tag" untuk blog...
tapi aku tak faham langsung lah apa yang tok guru ku ajar...
dia suruh aku g kat link sebelah tittle...kat mane??? tak jumpe pun mak cik oiii...
ke aku yang buta??? rasa masih nampak ag..lagipun boleh lagi aku menaip ini..
"oiiiitt kau melalut benda haaa ??? hahahahah aku pening ni...

ohhhh macam 2...hahahaha
mak cik sy dah berjaya lah...tangkayu yee...hahahaa
muahhhhh!!!!!! hehehehe

*alaaa kejap je dapat tulis...sekarang kena sambung wak keje..
sekarang masih di studio..ble lah nak balik ni???

No comments:

Post a Comment