Thursday, July 21, 2011

..................??????

ellooo my diary..lame juga aku tak jenguk "diari cik gedik" aku ni...
biase lah tuan kamu ni asik buzy je...tak de masa nak citer2 n bergosip2 dengan kamu...
hari ini aku kebosanan sangat2...sooo aku terasa nak jenguk kamu sebentar..

actually,,,banyak nak citer tapi aku rasa tak cecuai nak citer kat sini...
maklumlah sekarang semua dah tahu akan kewujudan kamu wahaiii "diari cik gedik "
hahahaha...kadang2 terlintas di fikiran aku nak buat satu lagi blog..huhuhu
( ceh,,yang satu ini pun malas nk update ade niat nak buka satu lagi ) perhhhh

hari ini dah khamis..esok jumaat n lusa sabtu....waaaaaaa
dah kena balik ke tempat asal ku...ummmm x mauuu balik!!!!! :(((((((((
memang membosankan cuti sem aku kali ini..bukan kali ni je...dah banyak kali sebenarnya..
yelahhh time aku cuti kawan2 aku sekolah...soo,,, aku kena tunggu ari cuti lah baru leh lepak.
dan hari ini aku akan ke rumah cik cactus hehehehe..indu banggat sama dye...indu kee????

ok lah...takde dah kot nak citer..tatatata titititi tututtutu





No comments:

Post a Comment