Saturday, July 23, 2011

Kisah Hati dan Perasaan


Perasaan : Hati , kenape kaw sakit ? 
Hati : sebab kaw sakit .. 
Perasaan : eh , kenape pulak ?
Hati : Sebab kaw sedih , aq sorang je tawu .. bila kaw sedih , kaw sakit .. aku pon sakit .. 
Perasaan : mane ade , Hati , aq tak sedih lah , aq gembira ni :) 
Hati : kaw boleh tipu Minda , tp kaw tak boleh tipu aq Hati .. kita kan kawan baik .. kita rapat , tak macam kaw  dgn Minda .. kaw boleh tipu Minda , sebab kaw jauh dengan die .. 
Perasaan : ape kaw ni Hati , jgn lah macam ni , nanti aq okaylah :) 
Hati : kaw terluka , kaw boleh sorok , tp aq rasa pedihnya Perasaan .. bila kaw gembira dan bahagia , aq rase senang .. bila kaw sedih , terluka , aq sakit .. 
Perasaan : tp Hati , aq nak buat macam mana ? nanti aq buat perasaan lain sedih dan terluka macam aq :( 
Hati : bila aq bg kaw rasa cinta , kaw bahagia , kaw balas aq dengan rasa gembira :) 
Perasaan : betul tu hati :)
Hati : tp mungkin salah aq ... bila kita buat sesuatu secare tak sengaje , kita mintak maaf , tp org tak peduli , malah balas dengan rasa yg same , sdgkan perkara tu , org buat dulu kat kita , tp tak perasan hakikat tu , sakit kan Perasaan ? 
Perasaan :    ):
Hati : takpelah perasaaan , kita sama sama harunginya , kaw cuba gembira , aq mesti gembira jugak kan ? biar kita terluka , janji yg disayang bahagia .. lame lame kita lupa lah kan Perasaan ? :) 
Perasaan : :)

3 comments:

  1. fuuyooooooooooo...cik gedik jiwang lah....bravo..

    ReplyDelete