Thursday, July 28, 2011

pengaruh yang berjaya...

kenapa tajuk macam tu???? meh nak story ckit..
hehehehehe..nak perasanlah ckit kali ini...hope xde yang jelez.. ( ade ke yang nak jelez dengan aku??? perasan je minah ni ) biaaa lahh ade gua kesah...wekkk!!!!

ehhh2 dah melalut dah ni...
balik kepada tujuan saya...okeee
meh nak cter...sejak aku buat blogg ni..memang ramai lah yang dengki..( ade ke???? ade2..p xde lah ramai pun..hehehe sje je nak bagi gempak ckit..kan aku cakap aku nak PERASAN kali ini..) :P
nak gak ade blog...mula2 aku pengaruh kaum kerabat aku...iaitu adk2 aku...hehehehe
lepas tu...kak ngah ( ag brutal ) pulak nak soh aku buat blogg untuk dye...dan atas bantuan dari cik gedik terhasillah blogger yang berbunyi "brutal kew!!! " hahahaha....dan telah menjadi tuan blog yang berjaya..tahniah kak ngah..pandai tak adik bongsu pengaruh...huhuhuhu

hari ini baru ade kesempatan nak buke blog kak ngah (ag brutal)  maaf yee...hehehe
wahhhh,,,first tengok blog dye..terus tersenyummm penuh dengan kutukkan..hahahaha ( xde gurau je )
eeee memang x boleh dipisahkan AG dengan bintang...huhhuhu backgroud pun bintang ekkk..( cibuk je aku ni ) pape pun bez blog kamu..haahahha...dan memang panjang gler kalu cter..sama macam aku...welll kte kan nak tubuhkan satu syarikat novel betul x???? tengok sampai akak sulong pun terpengaruh bace novel..dulu bukan maen lagi cakap x minat, buang masa...p skunk wahhh,,,,bukan maen kuat ag baca...sanggup tak tido malam...(opsss!!! maaf sempat lagi tu kutuk AYU hehehehe..) okee abiz cter pasal blog AGAZIMAH...

mangsa seterusnya ialah azlinda raja a.k.a raja azlinda...( suka sangat panggil dye ikut terbalik hahahaha)
dye pun telah menjadi mangsa aku...dan sekarang dah ade blog sendiri...bangga nye aku...boleh buka perniagaan  niii...( ummm macam bagus je ) :P
haaaa..ni part yang paling tak sabar aku nak cter..hehehee
mesti lah part my lalink..nak tahu nape???? heheheh p sebelum tu..terasa nak sunke lah...( dah ske pun )
maaff en gedikkkk...actually,,memang hobi aku pun usik dye..hahahaha nak2 tengok muka malu dye...hihihi
meh nak cter...en gedik saya pun skunk dah ade blogg..dulu bukan maen ag kutuk aku...
haaa...skunk spe yang terpedaya...:P baru je buat semalam iaitu 27.07.2011 hari rabu  pada jam 11 p.m lbh kot kalu tak cilap aku lah di studio..hahahaha...dah lah tak mau kutuk dye banyak2...kan majok susah lak ak nak pujukk..aku dahlah lemah bab2 nak pujuk2 owg ni..belum ade kesempatan lagi nak mencari ilmu..hihihi

* fuhhhh!!!! dah abz dah cter...amek kau kate nak cter ckit je...p dah meleret2..banyak lah pulak aku menaip..hahahaha  biase lah kalu aku dah tulis memang tak ingat dunia dah...bab kata AG nak jadi penulis novel kan "owg duk prezen kat depan kau ber'blogger' kat belakang ekk"..memang terbaikkk!!!!










No comments:

Post a Comment