Monday, July 4, 2011

segalanya terungkap

fuhhh!!! tajuk kali ini memang panjang giler...:)
p entry dye ckit je kot..malas nak citer panjang2...
cter nye begini.....first say tq untuk en gedik...
kenapa??????


sebab dye terus terang..tak susah pun en gedik ni nak bagitahu..
kalau dari dulu aku tanya kan bagus..tak de lah pikir yang enggak2..
dan maaf sebab pikir yang bukan2 tentang diri kamu..hihihihi peace (muka tak bersalah)
itu jelah nak tulis...hahahahaha
.......
.......
.......
ehhh belum habis lagi lahhh...
lupa nak bagitahu sebab ape "segalanya terungkap"
nak tahu tak....???????













*sowiii lerrr teman tak dapat nak share...:)

*** suka dengan sikap en gedik yang terus terang...kalau dah citer dari A smpai Z tau...huhuu
( tapi kena cakap dulu lah baru en gedik buka mulut nak bagitahu) fuhh!!! hampeh...
lepas puji kena kutuk balik...nasib kau lah en gedik oiiiii...




No comments:

Post a Comment