Tuesday, August 9, 2011

7 hari memujukmu..

tak boleh blaahh ayat tajuk entry aku kali ini...hahaha
biarlaah suka ati sy lerrr kan..
actually,,kebetulan sebab aku baru khatam bace novel yang bertajuk "7 HARI MENCINTAIKU"
dan dalam masa yang sama genap seminggu aku gaduh dengan en gedik..soo,,,terasa gataiii nak boh gak tajuk macam novel yang aku baru abiz bace 2..huhuhuu..sebab rasa macam cecuai je...;)

pagi tadi sy n en gedik dah luahkan ape yang tersirat dan tersurat n segala surat menyurat (ape aku merapu merapan ni..aiiyooo) yang ade dalam hati tuhh....
alhmdullahhh aku rasa lega sangat...segalanye telah terungkap..xde dah lah tido dengan airmata malam2
*kantoii sudaaa..tu pun susah ke nak cakap..
last2 aku gak yang kena mengalah...fuhh!!! tuh lah perangai en gedik aku yang satu ni..
tak abiz2 dengan keegoaan nye..konon lah kan..hurmmm
p pape je lah..janji aku dan en gedik dah ok..hope lepas ni takde lagi lah agenda gaduh2 ni..
capet deh guee...n kali ini pergaduhan yang sangat lama aku rasa...kn en gedik?????

*dapat berita dri umi tentang kematian jiranku..sama2 kita doakan semogo arwah dicucuri rahmat..al-fatihah

No comments:

Post a Comment