Friday, August 5, 2011

hari ini masuk 4 ari dah gaduh dengan en gedik...ummmm
bila semua ni akan berakhir...aku pun tak tahu..???
ni lah benda yang paling aku bencii...gaduh,,gaduh,,n terus bergaduh
kalu boleh nak baek je..taknak ade gaduh2 ni..bolehh tak ekkk???
aku sendiri tak tahu ape salah aku..tiba2 dye buat muka dye yang..eeeee xleh nak cakap..
seyes!!!...aku memang cedih sangat2 kali ini...
dah lah bulan puasa...eeeee memang tak patut betul gaduh...!!

hari ini tiba2 aku rasa sedih..tak tahu lah kenapa...
maybe aku teringat kat umah kot..yelah adik2 aku semua balik minggu ni..
aku je takde..nak balik!!!!! :(((( 
wawa,,cheq n aisyah skunk dalam perjalanan pulang ke kampung wawa di Sabak Bernam..(semoga selamat sampai yeee kawan2 ku)
aku nak pegi tapi cian lak kat ayu sowg2 lam bilik...
sebab akak tengah balik umah minggu ni...tinggal lah aku n akak sulong..
jelezzz..untung rumah dekat kan???akak tengah  t makan tu ingat kat adik bongsu n akak sulong yee..

:((((( nak en gedik saya balik...!!!!



No comments:

Post a Comment