Friday, August 26, 2011

sepanjang minggu ini....

hoolllaaa semua...
banyak benda nak cter ni...maklum lah dh dekat 2 minggu jugak lah aku tak update my blog..
almaklum lah sy kan cibuk...so memang takde masa nak update..
hari ini aku free ckit je...jap ag nak kemas2 ape2 yang patut..( sebab nak balik dah )
tak sabar nak balik...harap2 perjalanan aku malam ini lancar dan selamat sampai ke destinasi...insyaallah
indu kat umi n abh...xsabar nak balik..

bermula dengan keje studio aku yang terakhir...
alhmdullah semuanya telah aku laksanakan dengan jayanya..
setelah beberapa malam tido aku tidak menentu...jadi nanti balik umah memang aku nak ganti tidur aku yang tertunggak tu...pun bolee..lalalala

*sudah abiz part hapi...skunk kita ke part cedih lak k...

ummm ni part yang aku cedih sangat..sebab sowang lagi classmate aku akan tinggalkan kami semua..
lepas sowg2 sowng telah mengikut jejak kawan2 aku yang lain..setiap kali nak semester baru mesti ahli2 TRp3b akan berkurangan...tapi nak buat macam mana dah rezeki dyeowg kat tempat lain..
so,,,aku harap dapat jumpe lagi dengan dye semua dan aku doakan dyeowg semua hapi dengan pilihan masing2....*kelas aku bakal menjadi sepi dan sunyi tanpa FAHMI..:(

kini aku bersendirian di dalam bilik...cedih semua dah balik...
bas aku kol 9 malam ni...lambat nye nak tunggu malam...:(
tadi baru je hantar ag azimah a.k.a akak tengah balik..
akak sulong semalam lagi dah balik...akak sulung tu kalu balik memang semangat gler..( sme macam adik bongsu dye lah) hahahaha kn akak sulung..???
sunyi je kt kolej ni...cedih ase tengok owang semua balik...

k lah...dah xde mood nak cter hahahaa...
mau basuh baju..takut hujan turun...
dan kemas2 bilik dan baju...yihuuuu
*buka puasa dengan sape hari ini????












No comments:

Post a Comment