Sunday, September 18, 2011

motoku sakittt..!!!

salam semua..:) harap semua baik2 n cehat2 yeee..

aiiii rindu nye sama kamu wahai bloggg..
maklumlah...laptop aku sekarang buat hal...entah ape yang rosak aku pun tak tahu..
tiba2 je tak leh nak sambung internat..npe ekkk??? 
nak kata broadband tak jadi..aku try masuk kat laptop orang lain boleh je...
soo,,,,problem nye adelah my laptop lah kan..urmmm:(
buat masa sekarang ni aku tak sempat nak g hantar kedai...sebab takde massa n malas..

aiyooooo suda lari tajuk maaaa...
balik pada citer asal okehh...

ummmm baru2 ini abah aku accident..tak silap aku kejadian tu pada hari rabu 14.9.2011
tapi alhamdullah abah dah ok...cuma moto sy je lah teruk...
cedih nyeeeee....memang teruk sangat...xde rezeki aku lah kot nak pakai lama..
hanya bertahan dengan aku selama 3 tahun...masa tu hari ke 2 aku SPM..abah belikan...
hurrmmmmmmmm....nak nangis terassa...aiii bengong betul ade ke kisahkan moto..memang tak patut betul aku ni...kuang3..dah memang cedih pun...:P tapi abah cakap nak baiki...p macam nak soh beli lain je...kali ini nak kete..bole abah??? hahahahaha




moto ku,,,,ummmmmm teruk kn????
ok lah..mau g mandiii..daaaaa t aku update lagi..insyaallahh

Friday, September 2, 2011

raya!! raya!!! salam lebaran 2011

masih belum terlambat lagikan aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua..
tahun ini raya kita lain dari yang lain ckitkan..maklum lah merdeka dan raya disambut serentak..
tapi aku tak rasa pulak semangat nak sambut merdeka tu..lebih kepada raya ada lah..huhuhu
dah2 melalut pulak..maaf tak mintak lagi..k2..mood kena ikhlas k..(ade ke mood ikhlas )......
aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki mana2 aku pernah terguriskan hati kowang semua terutama NUR HIDAYU a.k.a akak sulung , NUR AZIMAH a.k.a akak tengah ,NUR SYAMIMI a.k.a cik cactus n MUHAMAD SYAMIM SYAZWAN a.k.a en gedik..(saya banyak buat salah dengan kamu kan) hihihi secara sengaja atau pun sebaliknya..Oleh itu, saya mau mohon keampunan..kita setkan semula dosa pahala jdi 0-0 balik okehh? :)

macam mana raya tahun ni?? harap lebih meriah dari tahun sebelum2 ni...
alhmdullah raya tahun ni masih meriah macam tahun2 sebelum nye..yang tak meriahnye duit raya lah...huhuhu

tahun ni giliran pak ngah beraya dikelantan so takde lah sunyi sangat raya aku tahun ni..:)
raya pertama macam biase aku ke rumah tokma di pasir puteh...
tahun ni special ckit dapat duit raya pertama dri m.su sebab sekarang mak su dah keje..
so tambah ckit pendapatan saya..hahaha
menu pagi raya aku ialah "lontong" abah rindu dengan negeri kelahiran nye kot..
demi memenuhi kemahuan abah umi pun buat lah lontong johor..
di rumah tokma pulak..m.ngah masak nasi hujan panas *to lalink sowii salah info huhuhu

ni adelah antara menu aku di pagi raya..:) yummy2
banyak sangat aku makan pagi tu dan sampai rumah terus aku terjah bilik air..huhuhu
haaa lupe plak...tahun ni semua kek aku yang buat..


kek lapis puding
ummm t aku letak gambar family aku pulak yeee...
nak cter benda cedih ni...kaki aku bengkak maybe sebab aku jatuh motor sehari sebelum raya..
mase jatuh tu xde pape pun...ok je...
tiba2 pagi raya 2 lutut aku dah bengkak..solat pun duduk...keciankan
harap2 sebelum aku balik U ni dah sembuh kaki aku ni..kalu tak mesti terseksa..


ni gambar raya saya dan family....keluarga saya tema oren tahun ni..okeei satu cukup lah kan...malas nak upload banyak2...kan orang kata over pulak...kuang3..p saya nampak macam makcik2 je kan...:( tak suke tudung macam tu..xde tudung sebenarnye..sebab tak sempat nak g beli..tu pun tq kepada tokma sebab bagi sponsor tudung dye..p hanya untuk sesi gambar ni je..lepas tu kena bagi balik..aku pun takmau pakai pun...hahaha ( jahat pun budak )


baru teringat nak masuk gambar ni....hehehehe cikcactus dan cik gedik..cecuai tak???


nak pakai baju raya..:( tapi disebabkan abah ku soh pakai baju biru untuk tema hari yang ke2..terpaksa lah pakai baju lama..:( tak bezzz langsung...
tadi kata satu je gambar ni dah 3 keping aku letak.."ape dahhh cakap tak supa bikin"..hihihii
kalu en gedik...suke cakap macam ni " cakap je besar buat nye tak" hahhahah

tahun ini ade budak tu x datang raya umah saya...dan rasa macam en gedik pun tak datang..:(
okaiii lahhh..takde ape dah nak story..tu je kot..

SELAMAT HARI RAYA 
MAAF ZAHIR DAN BATIN