Sunday, September 18, 2011

motoku sakittt..!!!

salam semua..:) harap semua baik2 n cehat2 yeee..

aiiii rindu nye sama kamu wahai bloggg..
maklumlah...laptop aku sekarang buat hal...entah ape yang rosak aku pun tak tahu..
tiba2 je tak leh nak sambung internat..npe ekkk??? 
nak kata broadband tak jadi..aku try masuk kat laptop orang lain boleh je...
soo,,,,problem nye adelah my laptop lah kan..urmmm:(
buat masa sekarang ni aku tak sempat nak g hantar kedai...sebab takde massa n malas..

aiyooooo suda lari tajuk maaaa...
balik pada citer asal okehh...

ummmm baru2 ini abah aku accident..tak silap aku kejadian tu pada hari rabu 14.9.2011
tapi alhamdullah abah dah ok...cuma moto sy je lah teruk...
cedih nyeeeee....memang teruk sangat...xde rezeki aku lah kot nak pakai lama..
hanya bertahan dengan aku selama 3 tahun...masa tu hari ke 2 aku SPM..abah belikan...
hurrmmmmmmmm....nak nangis terassa...aiii bengong betul ade ke kisahkan moto..memang tak patut betul aku ni...kuang3..dah memang cedih pun...:P tapi abah cakap nak baiki...p macam nak soh beli lain je...kali ini nak kete..bole abah??? hahahahaha




moto ku,,,,ummmmmm teruk kn????
ok lah..mau g mandiii..daaaaa t aku update lagi..insyaallahh

2 comments: