Friday, November 18, 2011

buiubuibui Kelantan !!

salam dan selamat pagi semua...kali nie entry saya ringkas je..dan nie first time aku update myblog pada waktu pagi dengan kelam kabut orang duk ciap2 aku sempat lagi buke blog aku..hihihihi..kejap lagi aku dan famili akan bertolak ke Perak...memang satu kewajipan lah menghantar aku ke kampus...biasa lah aku malas betul nak naik bas...x bezz..t ase kejap je jumpe ngn dyeowg..kalu hantar dapat aku spend time dgn dyeowg..dah masuk sem 4 still ag aku ase sedih nak tinggalkan umi n abh...:((

okeii lah nak g mandi nie adik aku dh balik dari Khatam al-quran...

MY LITTLE SISTER "NURUL INANI "
oh yeee tahniah adik atas kejayaan yang kamu kecapi dalam UPSR semalam..jangan putus asa dalam mengejar kejayaan dan cita-citamu...i love u dear...tunggu present k.mira dari Perak okehh...hadiah 2 in 1..hadiah birthday n 5a UPSR..

No comments:

Post a Comment