Sunday, November 20, 2011

Suasana Baru..

salam semua...
hari ini 19.11.2011 aku telah menjejakkan kaki aku ke kampus yang tercinta ( tipuu jee ) ehhh xleh xsuke kena sukakan...
hurmmm satu perubahan yang baru aku dapat lihat ialah di sekitar Bandar U ( universiti ) wow !!..dah lain sangat2...makin banyak  kedai makan , pakaian dan macam2 lagi lah..." mata ku mula mencari mangsa"...kuang3...makin cantik , menarik , tertarik , kau memeng debom lahh..prefect abis huhuhuu nyanyi lah pulak...

okehhh tu je mengenai bandar U...kita ke kampus aku pulak k...
kampus aku tetap macam tu..xde perubahan yang ketara..hanya siswa n siswi je lah yang bertambah dari segi fizikal dan mental...lalalala....aku??? xde perubahan tetap sama..ceewahh..:D ummm yang berubah hanyalah kedudukan kolej untuk siswa n siswi jelah...yang kolej lelaki jadi kolej pempuan..kolej pempuan jadi kolej lelaki..entah pape lah...nape adakan perubahan macam nie..perlu ekkk??? jom tanya rektor...:P
tadi kata xde perubahan lepas tu ade pulak..berbelit macam ular aku tuliskan..ade aku kisahh..hihihi

seharian aku angkut barang...dari blok angsana (blok aku dulu yang telah bertukar jantina) ke damar (blok yang baru..pun bertukar jantina nya..lelaki-pempuan) ayat ape aku guna nie...masuk SPM sah2 gagal..:P
fuhhh penat gue ari nie...sangat mencabar otot2 aku..huhuuhu
biasalah mana aku pernah angkat barang berat2 lama2..tapi dah ade perubahan macam nie terpaksalah otot2 aku yang manja bekerja untuk tuan nye..

mmmm itu jelah nak share..malas pulak aku nak taip lagi..ikutkan banyak lagi nk mory2 nie..t ade masa aku citer lagi...mau tido dahulu..mantokk!!!

buibui







No comments:

Post a Comment