Wednesday, November 23, 2011

Tak Puas Hati..

hye smua..:) apa kabar ?? harap semuanya sihat sejahtera..:D
huhuhuhu...aku tak puas hati dengan siapa pulak nie??? tiba2 je...
meh ne nak habak maiii...aku tak puas hati sungguh dengan ENGEDIK
kenapa??? yelah dia tak tegur aku langsung tau...dengan orang lain tegur pulak...
eeee nak marah terasa...hurmmm macam aku tak wujud je kat depan dia...tapi macam aku tak kenal dengan ENGEDIK tu...kalau aku tak tegur dia dulu..mana nak dia tegur aku..hampeh betoiii !!! ( jangan marah yee )
tapi dalam tak puas hati tu..ada jugak sedih nye...sebab sem nie ENGEDIK duk luar..terasa lain lah jugak sebab selalunye makan sama2..minum sama2..balik kelas sama2..lepak bersama..mandi n tidur je x sama :P melalut dh aku nie.. dalam kelas jelah aku dapat jumpe n sembang2 dengan ENGEDIK..cedih nyeee :( tapi susah jugak...sebab ENGEDIK nie kejap ade kejap xde...urmmm so aku kena lah terima kenyataan nak taknak kan ???..takkan selamanya nak bersama..nanti ade pulak orang marah n meluat dengan kiteorang...aku harap aku dapat sesuaikan diri dengan semua nie..lalalala..( tergedik lebih lah pulak )

* good luck untuk my lovely frenz NURSYAMIMI n NUR AMIRA yang sedang menduduki STPM dan yang lain2 ramai sangat tak larat nak sebut satu-satu..semoga berjaya
okeiii dah malas nak cter banyak2 kan makin melalut..susah jugak aku nanti kena soal dengan wartawan..
buibui



No comments:

Post a Comment