Sunday, December 25, 2011

Arrrrgghhhh BOSANNNN,,,Bila ia Akan Muncul Lagi ???

olllaaaa....ganaskan enrty aku malam ini..fuhhh
aku benci betul mood ini...BOSANNNNNN !!!! yang teramat amat amat amatlah BOSANNNN...!!! errrrrghhhh nak gigit pun ade...lalaalala...sumpah aku memang dah tak tahu nak buat ape...esimen berlambak menanti aku kerjakan nya...tapiii penyakit rajin aku tak sampai2 lagi...so tangguhlah dulu...inilah aku yang sebenarnya.. :D 

kadang-kadang hati ini terasa inginkan sesuatu yang telah lama hilang...apa itu ???? ce teka..ce teki...ce teku...~ aku dah sengal..huuhuhuu nak tahu ke???? meh nak habaq mai...aku nak CINTA , aku nak DICINTAI dan rasa DISAYANGI...bilalah aku dapat merasainya lagi...:( rindu lah pulak nak berkapel-kapel nie..huhuu..p nak buat macam mane..jejaka idaman aku tak muncul-muncul lagi...( ade tapiiii...???? ) sabooo je lah...pejam celik pejam celik dah nak masuk dua tahun aku keseorangan ekk,,,,begitu cepat masa berlalu...kan2?? kekadang jelez jugak tengok my prenz ade partner masing-masing..nak jugak macam dyeorang...hapiii je kan ade owg sayang kita..ade orang care tentang kita..nak jugak hati ini memilikinya..fuhhhh!!!! takpelah aku tak kesah...masa aku belum tiba agaknya...aku hapii tengok dyeowg semua hapiii... so,,aku akan doakan hubungan itu akan kekal sampai bila-bila okehhh!!! 

tapiii selama aku keseorangan..aku tidaklah kesunyian...aku still ade orang-orang  yang menyayangi aku dan orang-orang yang sabar melayan kerenah dan perangai aku yang belum matang nie ~perasan je nak muda lalala...thanks you because you all always in my side..~  my family , CIKCACTUS , ENGEDIK , dan semua yang berada disisi aku dari dulu sampai ke hari ini...ramai sangat nak tulis..hihhii by the way,,iloveuallforever...~ tetiba rasa sayu...cehhh ayat..emo lah pulak malam ini...

entry aku kali ini agak pelik sedikitkan...jiwang terlebih..lalalaala...aku bukan apa saje je nak luahkan ape yang aku rasaa,,,takde maksud pape pun..lagipun aku bukanlah kemaruk sangat nak bercintan - cintun ini...cuma aku hanya nak kongsi je perasaan aku ini..tak salah kan?? lagipun aku masih mentah lagi...masa panjang lagi untuk aku pikir semua itu...tapi biasalah aku pun manusia dan seorang remaja yang punya hati dan perasaan macam semua orang..jadi tak salah bukan untuk aku merasainya... : p 
okehhh lah....makin lama makin aku terpikir yang bukan-bukan...membuat aku terasa nak menangis je kalu terkenang semua ini..pape pun aku bersyukur dengan semua yang aku dapat sehingga hari ini...

buibuiii jumpe lagiii...: ) adioosss





No comments:

Post a Comment