Saturday, December 24, 2011

dah sampai rumah...: D

salam sabtu semua... :) apo kabo semua ???
alhamdulilah aku selamat sampai rumah semalam pada jam 12 tengah malam..kalu tak silap aku lah..huhuhuu
agak lewat jugak aku tido semalam duk sembang2 dengan adik aku..macam2 kiteowg borak..sampai kol 2 pagi penat kot...

pagi2 lagi aku bangun awal sebab nak hantar dak kecik kat Pasir Puteh..dia ikut tokma g Kajang umah pakngah..cedih lah aku rasa...dia tak pernah lagi dia pergi jauh2 tanpa kiteowg..sunyi pulak rumah dia xde..xde geng aku nak gaduh ngn dia..hahahaha kan dik??? missulaa tetiba aje aku terpikir macam mane boleh umi lepas adik aku g ekk??? blurrr..kejap lagi nak g kenduri umah kawan adik aku kat Pasir Puteh...tak jumpa lagi dengan adik aku yang ke 3 tuu..kaut betul duk tolong orang...rindu jugak sama dia..

* nak buat ape yee cuti nie ??? 






No comments:

Post a Comment