Friday, January 13, 2012

WELCOME 2012 !!! baru nak "UPDATE" xD

elllooo...SELAMAT TAHUN BARU PADA SEMUA !!!! :p 

mesti sekarang cibok-cibok dengan azam-azam baru..hope tahun nie tahun yang memberi kebahagiaan dan sinar yang baru dalam hidup korang semua..okehh
aku baru nak ucap kat korang teruk betoiii kan :D...sudah terlepas 13 hari...tapi aku rasa tak terlambat lagi pun kan2????aku cibuk sangat lah...taktahu nape...dan satu lagi aku masih tak bereskan lagi masalah BB a.k.a beroOkbOnd aku nie..jadi payah lah cikit aku nak meng'online'..dengki jugak sama CIKCACTUS..rajin yee sekarang kamu meng'update blog...orang cuti lama katakan...hihihihihi - jangan marah 
hari nie aku telah dimalukan..semua gara-gara ENGEDIK , PAKCIK a.k.a AMIR...sengal kalian semuaaa..

okeyyyyhhh lah...nie aje yang aku sempat tulis..nanti aku rajin dan ada masa yang terlaung..aku pasti akan meng'update DIARICIKGEDIK..
tatatatata :)

*minggu yang penuh dengan kepenatan..
mata ku akan berjaga sepanjang minggu nie..:(


2 comments: