Wednesday, February 29, 2012

Planning Bowling Day :)

salam n selamat malam semua :)
tetiba terasa rajin pulak hari ini nak update blog...:p tambah2 lagi ade benda saya nak share ini :))))
nak tahu tak ape??? jeng2...*wink*
meh aku cterrr...pada 25.02.2012 fakulti aku menganjurkan satu pertandingan bowling di antara student..jadi aku dan rakan2 yang lain turut ikut serta..walaupun tak pandai main..lalalaala
malas nak menaip layan je lahh foto2 nie :)))


geng2 REMBAT JE LAA
(ika,aku,cheq dan aisyah)
canteekk tak baju baru kelas kami :)) baru sampaiii tuuuuu
kami menang..JUARA BERKUMPULAN ( WANITA )
alhamdulillahh...
depan AMPANG BOWLINGG :)
juara high score bagi individu wanita :) congratz dearr
tempat ke-3..:)
hihiihii..macam mana puas dah tengok muka2 pemenang...lalalalala *mula perasan..:p terasa bangga pulak dengan group aku nie...sebenarnya tak caye pun yang kami akan menang..2 , 3 kali jugak lah nama group kami dipanggill...macam anugerah lah pulakk..alaa2 artis menang gitu..kuang3...sebab maen pun macam biasa2 je..dan asik masuk longkang je...memang tak pernah terlintas maen untuk nak menang..tapiii tulah yang dinamakan rezekikann..:)) thanks kepada lecturer yang menganjur besttt sesanngaaattt..pah nie bolehh lah buat lagii..pasti aku akan masuk lagiiii...
okelahhh nak sambung buat kenjee..masih banyak yang menanti untuk dikerjakann :D

REMBAT JE LAAA terbaekkk !!! papaiiii

No comments:

Post a Comment