Friday, February 3, 2012

Tanjung Karang again !!!!

salam jumaat semua :) 

hari ini hari ke 3 kita berada di bulan ke-2 bagi tahun ini kan ??
begitu pantas masa berlalu..
hari ini bermula cuti selama 5 hari..sempena maulidur rasul...dan aku tak balik cuti ini...cedih pun ade tapiii...
disebabkan ekonomi aku tak stabil sekarang..jadi aku ambil keputusan untuk tidak balik rumah...cian ENGEDIK balik sowang2..maap yaaa..p dye bukan kisah pun :D

tapii aku akan bercutii jugak okehh :) yeaaayyyhhhh...asik banggat !!!
kemana??? aku akan ke rumah nenek bella classmate aku..iaitu di TANJUNG KARANG..
dalam pukul 4 kami akan bertolak..
sekali lagi aku akan kesana...dulu aku dah sampai kampung dye.masa tu aku part 1..
aku suka sangat datang cnie..sebab suasana di kampung dye sesannngggatt lah cantik dan aman je..
dan part yang paling aku suka ialah kat sana ade sawah padi..kiri kanan ade sawah..hihihihi bezzz sangat2...
aku ikut dye balik sebab kakak dye kawin..dapat jugak aku tengok persandingan orang jawa..hiihihih
jadi sambil menyelam minum air lah...:) ikut turut serta ialah wawa n ika..
okehh untuk hari ini...tunggu aku update lagiii yeee....

:)
 buibui

No comments:

Post a Comment