Friday, March 16, 2012

Finally...yeayyhhhhh :))

selamat malam semua :) 


hihihihihi..saya happy happy happy cecangat sebab saya dah ada header..sunke sunke sunke..( ngada-ngada lah pulak) kecohh betull...biar lahh..bueekkk..tak sangka aku berjaya ciapkan jugak header aku...selama 4 jam aku duk menghadap benda nie..dah banyak kali aku try buat pahtu salah edit lagi..buat lagi..edit,salah,buat lagiii edit salah buat lagii..(bengong ehh) :D dan tepat pukul 7.20 aku telah ciapkan header aku...dah lama kot aku nak header..tapi aku tak pandai buat..nak tempah macam malas je..lagi pun leceh tempah-tempah nie..kena bagi tahu design macam mane kita nak, ape motif , tajuk nk letak gambar ape..macam-macam lah..jadi dengan ketidaktahuan ( bahasa ape pulak aku nie) argghhhhh,,,,aku tak putus asa,,,aku cuba jugak buat..and finally i got it..congratz kepada diri sendiri yeee...(mula perasan) tapiii it's very simple but insyaallah i will try make it better again..
*practice make perfect right ??? huhuhuhuhu...lepas nie aku punye hobi baru lerr..lalalalaala
okaiii papaiii

No comments:

Post a Comment