Tuesday, March 27, 2012

First Day At Home...

selamat malam cemua :))
apa khabar semua..
harap semuanya sihat2 dan selamat bercuti kepada yang sedang bercuti..(macam saya)
alhamdulillah..semalam tepat jam 7.30 malam aku selamat sampai rumah..
dan sempat jugak jumpe dengan my lovely sis..JALWATI n RABIATUL..di sekolah masing2..
cuma yang kecik aku tak sempat nak jumpa lagi...:D

hari pertama aku kat rumah..fuhhh sumpah mula-mula rasa excited nak balik rumah..
tapiii...
bila dah ada kat rumahh..hurmmm rasa nak balik U balik..
bosannnnn yang terammatt sesangat...tuhan je tahu...sebab my sis takde..sekarang musim sekolah...
jadi diorang tak balik lah..tapi petang tadi adik aku ATI..dah abz exam jadi malam nie adelah orang teman saya tidoo...hihihihiii

ohh yeee...lupa pulakk...esok ENGEDIK dah start keje..
besstt lah kan dapat keje..aku nie aje yang tak keje-keje..
hanya akan menghabiskan masa dengan menjadi si temok yang berjaya...kuang3
pape pun..selamat bekerja kepada kamu..jangan noty-noty yee...

*aku...hurmm masih terpikir-pikir apa aku nak buat sepanjang cuti nie ekk..???
nite people :)


No comments:

Post a Comment