Monday, March 12, 2012

Hate This Feeling !!!!

fuhhh !!! perasaan nie datang balik..aku benci benci benciiii..ini disebabkan MOHDSYAFIQ yang tetiba tanya sal ENGEDIK...gerammm betulll..tak suka lahhh..kejap lagi  pasti akan menangis...aku tak tahu lah bila aku dapat ubah tabiat aku nie..aku tak boleh kalau aku tengah boring,aku takde benda nak buat..takde orang nak bual2 dengan aku...secara automatik aku mesti akan teringatkan benda-benda yang akhinya akan membuat aku cedih dan menangis..hanya menangis aku akan lebih tenang...tapi ada orang tu cukup geram tengok aku menangis..huhuhuhu..kekadang aku penat jugak menangis nie..menangis benda yang sama..tapi yang pasti nak taknak aku harus terima kenyataan nie..setiap apa yang kita miliki suatu saat nanti pasti akan tinggalkan kita bukan??? hurmmm tapi kenapa susah untuk aku terima kenyataan ini??? kenapa??? eeeeee benci benciii...

*syrindukanENGEDIKsaya..:(

No comments:

Post a Comment