Thursday, March 29, 2012

malam semua :)
bosan lah pulak malam nie..tak tahu nak buat ape..
dan tetiba aku rasa nak menaip malam nie :) ~ mood kurang ok :(

hari ini aku bawak kawan-kawan aku pergi jalan umah kawan kitorang jugak..
kat kubang kerian..area istana..AZIM namenye..
aku pun baru pertama kali sampai umah dye..takde lah jauh sangat..
nanti boleh datang lagi..mak dia baek sangat2..sporting..
dan anak2 sedara nye comey cangat...lalalalala..
sebenarnya kau tak rancang pun nak g umah AZIM..aku sebenarnya nak pergi tokbali..sebab kat sana ada pesta air..selama 3 hari..tapi tup tup AZIM call suruh datang umah dye jugak hari ini..
tepat pukul 3.30 aku sampai umah...n tak panas lagi punggung aku nie..AZIM call cakap nak datang dengan LUQMAN n AFIQ...pulakkk..buat penat aku je pergi kubang kerian tadi..kejap lagi nak jumpa lagi...hurmmmm...pape pun time kasih lah korang sebab datang..:)

*tengah tengok citer CINTA BUAT EMELDA..umi pulak boleh tanya nape ENGEDIK tak datang..
terus aku takde mood nak tengok..dan aku tetiba aje menangis...~ tak habis-habis aku nie kan..

esok nak kena bangun awal..nak pergi jalan lagi with them...:D lokasi?? masih mencari..
nite people :)


No comments:

Post a Comment