Monday, March 19, 2012

Miss our memories

semalam birthday my k.ngah a.k.a AGAZIMAH..
dan entah kenapa aku rasa sangat-sangat sedih..maybe mesej awak buat saya nangis kot..huhuhuhuhu
sejak akhir-akhir nie,,kuat sungguh aku kuarkan air mata aku nie...sangat baik hati kan :P
aku sedih maybe sebab aku rindukan dia..aku rindu sangat kat dia..dan tetiba semua kenangan bersama aku ingat kembali..awk saya rindu kat awak..rindu usik awak...rindu nak tidur sama-sama dengan awak..makan sama dengan awak...jalan-jalan sama dengan awak..semua lah yang kita pernah buat dulu..
saya sedih tahun nie tak dapat nak celebrate sama-sama...kita dah jarang jumpa sebab sem nie kita tak duduk samakan...dah lama kita tak bual panjang2..dan tahun nie jugak saya terlepas nk sambut birthday k.long a.k.a NURHIDAYU..walaupun saya duduk dalam..tapi sekarang dah jarang-jarang jumpa dia...
saya rindu kat awak dan ayu...:( lepas nie boleh ke kita jumpa lagi???  awak saya harap sebelum balik kita jumpa yee...dan hari ini birthday MUHAMMAD ANIS AKHMAL MAZLAN...semoga panjang umur dan hapi selalu..:)





No comments:

Post a Comment