Thursday, March 8, 2012

selamat malam semua :(((

tetiba aku rasa sedih sangat maghrib-maghrib nie tak tahu kenapa???
bercampur sebab tahu my family nak balik JOHOR kot...abah balik pun sebab nak tengok kakak dye sakit...tapiii aku pun nak g jugakkk..mindu sama makngah..dah 2 tahun tak balik sana...
cedih glerrr...aku nak pergiii..tapiiii aku ade exam hari isnin nie..macammane nak ikut...abah lah nie suka sangat bagitahu kan aku dah jadi macam nie...arggghhhh...geram sama kamu daddy...
tuhan je tahu perasaan aku sekarang ini...aku tak tahu kenapa aku rasaaa sesanggattt cedihh...:(((((
aku tak suka kalau aku macam nie...benciii2..tabiat lama sudah kembali..
sebenarnya sebenarnya sebenarnya sebenarnya..aaaaaaaaaaakkkkkkuuuuu rindu kat family aku..seyesss !!!! lama tak jumpa dyeowg...auwwwwww....nak balikkkk..YA ALLAH kuatkan hambamu ini...aku tak suka macam nie...sebab aku akan teringat teringat dan terus teringat...sekaligus akan menangis menangis dan terus menangissss.....aku tak suka perangai aku nie...!!!! bila lah akan hilang..???? 
dan yang aku geram adik2 aku semua duk update status n dyeowg cakap dyeowg rindu aku...adoiissss aku lagilah bertambah sedihh....

* mindu kamu semua..:(((( ~ sambil airmataku mengalir dengan lajunya..semoga kalian selamat sampai :'(
buibuii


No comments:

Post a Comment