Monday, March 19, 2012

selamat petang semua :)
hari ini cuaca agak mendung sedikit dan aku pasti mesti ramai yang tidur kan2..
macam kawan-kawan aku nie larhh..semua dah terbongkang..huhuhuuu
hari ini paper second last..tak sabar nak tunggu paper akhir..miss glerr kat rumah..
my sis n abah umi...:(

malam ini kelas aku ada wak program cikit..biasa lah kelas aku nie ade je aktiviti dyeowg nak buat kalu time-time akhir macam nie..alhmdulillahlah..tiap-tiap sem tak pernah miss dengan aktiviti...rasa memang dah jadi perkara wajib kot...aktiviti malam nie laen dari yang lain ckit..(tak banyak pun) :D
kalu sem-sem lepas kitorang makan-makan ramai..sem ini laen ckit..maen ramai-ramai pulak..
kami sepakat nak maen futsal..dan semuanye dah diatur dengan baik..harap malam nie semua berjalan dengan lancar dan semoga ia menjadi kenangan buat kami semua..sebab sem depan semua akan berada di negeri masing-masing untuk latihan praktikal..insyaalllah kalau takde pape halangan..8 bulan jugak lah kami tak berjumpa..mesti rinduu kan2???

dan malam nie malam terakhir ENGEDIK ada kat cnie...dan malam terakhir kami semua dapat jumpa dia..sem depan tak jumpa dah..:( dan ALOY punn kami tak jumpa sem depan..dye terpaksa extend sebab masalah kesihatan..makin berkurang lah ahli-ahli kelas aku...tiap-tiap sem ade je yang akan tinggalkan kami..tapi yang duk satu negeri dengan ENGEDIK tu..still lagi boleh jumpa..bak katanye lah kan..hurmmm...tapi aku harap sangat hubungan kami semua nie akan berkekalan dan berhubung diantara satu sama lain..:P (ayat aku hahahaha)

dan bukan aje ENGEDIK yang aku takkan jumpa untuk sem-sem akan datang..AYU a.k.a akak sulong dan AG a.k.a akak tengah pun aku takkan jumpa..ayu sem depan dah abis..aku pulak praktikal..AG pun macam ENGEDIK..sedih sangat aku rasa...semua orang yang aku sayang n rapat semua tinggalkan aku kan....??? kenapa ekk...menyebabkan aku fobia nak rapat ngn orang..yelah tu...huhuhuh..dulu YANA , UYU...(nanges)...sekarang ENGEDIK,AYU n AG pun...:((( hurmmm
okaii lah...aku dah tak dapat teruskan penulisan aku ini..huhuhuhu
nanti aku update pasal aktiviti kami malam nie yee..
adiosss


No comments:

Post a Comment