Sunday, March 4, 2012

Tak Nakkk :((

salam dan selamat malam semua...
sekejap aje masa berlalu..lagi 3 minggu semester 4 aku pun akan berakhir..
bila teringat kan masa-masa tu secara automatik hati ini menangis secara tiba-tiba..kenapa??? aku sendiri pun tak tahu..maybe lepas nie kami semua akan pergi praktikal insyallah kalau tidak ada masalah dan halangan-halangan...:) 6 bulan / satu sem aku tidak jumpa dengan budak-budak kelas aku..mesti masuk semester 6 kiteowg akan jadi macam mula-mula dulu...tak biase..yelah lama tak jumpa..mesti segala-galanya berubah dan berbeza..lebih kurang 9 bulan jugak kami tak jumpe..cuti sem 3 bulan + praktikal 6 bulan..auuwwwwww :(((( cedih3....pasti aku akan rindu kamu semua...terlalu banyak memori yang kita lalui sama-sama..kita makin hampir dengan perpisahan yang kita tak pasti bila kita dapat jumpe lagii...:( ummm dah lahhh aku tak tahan nk citer sal nie..asik nak menangis je...nanti aku ade masa aku tunjuk gambar dak2 kelas aku..

*besok nak g ipoh tengak classmate kteowg sakit..harap kamu cepat sembuh yee..

okeii papai

No comments:

Post a Comment