Sunday, April 15, 2012

Hang out with my 'boyfriends'

Haiii agak lama aku tak update blog kan2???minduu pulak rasa..biase lah sejak aku duduk tanam anggur aje kat umah..dah tak tahu nak buat ape..menyebabkan aku xde mood nak menaip..dahsyat sungguhh penderitaannye kan2..memang aku mengalami masalah jiwa yang sangat kritikal..hahahaha
bosaannn kot duduk umah time-time tengah cuti nie..kalau ade benda nak buat takpelah jugakkan..pulus pun masuk,,niee haram..hurmmm

okeiii kuat jugak aku merapukan..berbalik pada topik yang asal..hari ini aku dengan boyfriends a.k.a kawan lelaki okeee (jangan salah paham aku masih single lagi..dyeowg nie sume dah ade cinta hati masing2 ) EG, AKIF n KIRIN pergi mencari kerje di Kubang Kerian..lalalalala..mula-mula takut jugak nak gthu umi dan abah..yelah dah lama aku tak keluar umah kan tetiba nak kuar..dengan perlahan-lahan aku keluar dari bilik menuju ke ruang tamu..aku melihat umi dan abah syok tengok tv..dengan jantung berdebar-debar aku pun mulakan..

aku : umii,,k.mira nak keluar..
umi : nak pegi mane?? dengan sape??
aku : nak pegi KK (Kubang kerian) dengan eg,,akif,,n k.linni..nak g cari keje
umi : hahahahah (sakan glerr umii gelak kat aku) geramm betull..

umi memang tak caye tetiba aje aku nak keje...pelik lah kot kan..tahu lah anak dara umii seorang nie pemalas *ada kalanya rajin tau..hahahahaha dan aku pun berciap-ciap..turun tengok abah dah start kereta untuk panaskan enjin..hihihihihi thanks you umii abah..sesangat memahami..kecian tengok anak dye asik duduk umah je...sooo hari ini aku diberi kebebesan..lalalalalala..macam burung dah aku nie kan..sudaa terlalu lama di sangkar..:D

kami sampai sana dalam pukul 4..sebab datuk2 nie kalu berciap mengalahkan datin-datin..geram sungguh odeng..aku kuar umah kol 2 kot..sejam tunggu dyeowg ciap..fuhhhh!!!! cari parking then kami pun mulakan misi mencari iklan JAWATAN KOSONG memang banyak..tapi macam takde harapan aje..semua suruh isi borang dan tunggu dyeowg call balik..tengok dalam buku mak aiiii banyaknye name orang mintak keje..macam tak nak amek aje...entah lorhhh hurmmm setelah sejam di area KK...Kirin ajak g KBMALL mengidam nak makan mee sizling pulak..lepas makan kiteowg jalan-jalan area KBMALL dan kami bertolak balik dalam pukul 6.30..aku sampai umah tepat pukul 8 malam..

hari ini memang sangat seronok dah lama aku tak keluar dengan dyeowg..gelak ketawa sama2..tq guys for everthing today...*rasa nye aku hanya akan menanam anggur aje di rumahh...:D
cedihh mimi x dapat join..dye ade hal laen hari ini..selalunye dye mesti ade kalau aku kuar dengan dyeowg
okeii lahhh penat dah nak menaip..cukuplah untuk hari ini..nanti ade masa aku update lagii...

take care and have a nice day people
nitesssszzzz 
:)

No comments:

Post a Comment