Saturday, April 28, 2012

Lonely Without Song

"hish,,,lagu ape plak kt blog u niii...??? bleh berdrah tlnga...bnci laa dgr...haha "

buka je facebook tadi terus aku dapat notification seperti di atas oleh my chubby (agak lama tak panggil kamu dengan panggilan tu) :D a.k.a NURSYAMIMI..ishhhh budak nie tak habis lagi ke nak komplain aku punya lagu dalam blog..memang dari awal lagi budak ni bangkang aku letak lagu dalam blog..dia cakap meyemak..dan menyakitkan telinga dia..fuhhhh tak tahu dah aku nak cakap ape dengan dia..then,,disebabkan aku dah tak larat nak dengar dia membebel aku pun terus remove lagu dalam blog aku..sooo my blog so silent right ?? bagi aku lahh..tapi bagi budak tu..sebaliknya..takpelah demi kasih sayang aku kepada dia..aku turutkan jua permintaannya..tapi nanti aku nak pasang balik lagu but this time biarlah dulu blog aku nie sunyi,,,asik memekak je kan bab kata orang tu..


seminggu aku balik rumah..aku ke rumah mimi selama 3 hari kalau aku tak silap lah..dan pada 31 march 2012 my lovely aunty (aunty my chubby a.k.a NURSYAMIMI) menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 5 bersama insan yang tercinta..hari ini baru aku ada masa yang lebih jadi walaupun dah sebulan lepas peristiwa ini berlalu,,alang-alang aku dah update nie aku update sekali lah pasal nie..kami celebrate dekat area Kubang Kerian je..and pizza hut menjadi lokasi kami semua..:D

kek yang cangat cantek dan sedap

sweet couple..
dah 5 tahun mereka mendirikan rumah tangga tapi still macam orang baru kapel..aku suka sangat tengok diorang..sentiasa ceria dan penuh dengan kasih sayang..harap suatu hari nanti tuhan makbulkan doa ocu dan oci untuk menimang cahaya mata sebagai pelengkap hidup kalian :D muahhsssss sayang ocu dan oci
OCU and OCI :)
maini,mychubby and me
NURSYAMIMI n AMIRAH :D
best freind forever

okeiii nie sahaja untuk hari ini..jumpa lagi di entry akan datang..
salam semua :) 
smileee alwaysss!!!


No comments:

Post a Comment