Wednesday, May 2, 2012

Blaa..Blaaa..Blaaa :D

salam semua :)
Tap tip tup dah bulan 5 kan,,,hari nie dah pun 2.5.2010..bulan 4 sudah pun melabuhkan tirainya..:D sungguh pantas masa memintas kita..dan semakin dekat juga untuk kita ke alam realiti..semoga bulan yang lalu membawa kerahmatan,,kebahagiaan dan mendapat keredhaan dari-NYA aminn...~insaf sekejap

Minggu lepas aku abah umi n ati ke sekolah adik macam biaselah kan kalau anak-anak adik-adik duduk jauh kenalah pergi tengok sekali sekala iyee tak.:)..budak tu makin tombam ikut akak dye kot..hahahaha..lepas habis melawat adik dan masa pun awal lagi nak balik umah,,abah pun ajak ktorang singgah ke satu tempat nie..tempat nie baru je buka,,,tapi aku rasa tempat nie tak rasmi lagi,,rasa lah..tak tahu pun,,main cakap je nie fuhh!! Tempat nie sangat cantik kerana ia berdekatan dengan pantai,,kawasan paya bakau memang strategik lah tempat nie,,Selain itu kan kan kan kat sini juga terdapat pelbagai aktiviti seperti berkayak,berbasikal,ada taman permainan untuk kanak-kanak,snooker dan sebagainya..amat sesuai untuk aktiviti beriadah seisi keluarga..:D dah jom layan gamboo

 TOK AMAN BALI BEACH RESORT
tengok luar pun dah cantik belum masuk dalam lagii..

my sister :) Jalwati a.k.a ATI 



sangat cantek tempat nie..aman sangat..aku ade cakap kat umii..nanti aku kahwin nak buat kat cnie..umii hanya mampu senyum dan ikutlah kalau ada duit,,fuhh geram betoii..takpe-takpe..akan ku kotakan kata-kata ku ini..hahaha ~ bajet artis lah pulakkan..:D

my beloved mother ..tiada yang kedua,, ketiga,,keempat,,kelima dan keseratusribu..she the one n last for  me


muka sama kan..dah acuan sama,,ada daaa :D muahhssss
Cukuplah tu gambar..penat dah aku nak upload..mesti tertanya,,kenapa kteorang pakai baju kurung kan..sebenarnya sebelum aku ke tempat adik,,aku umi dan ati pergi menziarah orang sakit..abah tak ikut sebab ada mesyuarat..tu yang pakai baju kurung,,sopan kan sekali sekala posing berbaju kurung...hahahaha nak tahu keindahannya,,silalah jangan segan-segan bertandang ke Tok Aman Bali Beach Resort..soo,,aku dah simpan angan-angan nak datang lagii,,kepada my future boyfriend and husband (ade ke,,masih mencari) lalalala..nanti i nak wedding kita buat kat cnie..tak pun honeymoon pun it's ok :D entah bila lah kan..kekasih pun takde.~ hanya mampu berangan je laaa

Papai :) salam



No comments:

Post a Comment