Thursday, May 24, 2012

Pinky's Day :)

Olla semua :)

Ahaaa sudaaa tengok tajuk mesti ade sesetengah tu ngerikan,,mesti cakap "apa hal minah ni buat tajuk entry cmtu"..huhu. Hari ini tetiba je rasa nak update blog tapi aku tak tahu nak citer pasal apa. Chaq tak tau mau habaq pasai benda apa. Chaq kehabisan idea sekarang ni jadi chaq nak habaq pasai warna kegemaran chaq laa noh pada hampa semua..dengan sepantas lipas terbang aku pun cepat-cepat search google cari tentang pink house,,dan wahhhh aku tergamam sedetik,,sedetik je lepas tu sengal balik,,kuang3 :D Jom tengok !!




Sesangat laaa cantekk,,dalam banyak-banyak gambar aku suka yang ketiga (rasa macam hotel je pic tu) cumill ciap ade swimming pool lagi. Tak payah susah-susah aku nak buat toiletkan,,terus je mandi dalam kolam tu,,jimat cikit,,satu kaum kerabat mandi sama-sama,,(nak bayang cikit cmner suasana) hahaha bongong :P Ada ke orang buat macam tu erk ?? takde kan..takde kan. Kalau takde aku laa orang yang bakal mencipta sejarah..lalala. Dan belum ada lagi rakyat Malaysia buat rumah warna Pink cmni kan ??


Ruang tamu yang sangat simple dan cumill kan. Alaaahaaiii bila laaa aku nak dapat buat semua ni ye..hurmmm

Simple but Elegant..the colour very soft :) yummmy


Bestt sangat dapat tidur dalam bilik yang cantik nie,,hari-hari aku terperuk dalam ni pun takpe :) Bilik kanak-kanak sangat sangat cantik memang sesuai untuk budak-budak yang cumil. Tapi aku rasa macam semak cikit bilik dia..huhu

lawa pulak putih + merah hati ni kan:) tak pasti laa kaler apa tu..

cepat kotor laa gamaknya dapur aku nanti lau pink lembut cmnie..tapi aku masak ke x erkk  nanti..hahaha
pegang pisau pun fail lagi..(malu)


Again..best jugak dapat rendamkan diri dalam toilet cmne with ........ :) terpesona deh gue dengan warna putih macam dapur kat atas tu kan..nak buat toilet kaler macam ni laaa satu hari nanti :) Blog ini menjadi saksi..hahaha

kete pun nak pink jugak 

Ade ke yang akan memenuhi impian aku nie. Susah jugak nak cari lelaki yang suka pink ni kan. Siap laa bakal suami aku nanti..kecian dia kena terima semua ini..kejam sungguh hahaha. Kena laa terima kalau sayangkan aku ye dak..Ini hanyalah angan-angan yang mustahil untuk aku kecapi..huhu. If one day i got all this i adalah orang yang paling bertuah..:) *teruskan angan-angan kosong nie oke :D

Adioss

No comments:

Post a Comment