Friday, June 15, 2012

always in my mind

Duduk sorang-sorang aku tergerak hati nak tengok gambar-gambar budak-budak kelas aku. Sejujurnya aku telah mula merindui mereka semua *sobs sobs. Siyess aku rindu kan mereka semua. Nasib baek teknologi dah canggih jadi Facebook laa tempat kami saling berhubung buat masa sekarang ni. Walaupun jauh disudut hati aku nak jumpa dorang face to face tak nak hanya di alam maya, tapi nak buat macam mana masing-masing dah duduk di negeri masing-masing kan. Ini laa kehidupan :) I bet i can't get these awesome friends anywhere else :')

kami Part 1


my ensom boy's 
Site visit
kenakalan mereka :)
Jamuan berbuka puasa wif my classmate
gurlz hangout 
Siyess saya rindu kalian semua :'((( nak jumpaa !!!!! *miss my ENGEDIK too. Sekarang masing-masing tengah praktikal alhamdulillah dorang semuanya sihat-sihat dan dah mula sesuaikan diri dengan suasana kerja. Happy working  :)))

No comments:

Post a Comment