Wednesday, June 20, 2012

Bebas Sekejap :)

Morning guys :) 
Hari ni aku dan my partner bebas seketika, kami boleh buat sesuka hati sebab my boss n dua orang kerani dia takde hari ni, yang tinggal hanya seorang aje. Best laa jugak kan xde orang, bole on9, tido, merayap n soon. Huhu. Takde laa mana boleh buat macam tu yaa dak, no no hipokrit ok.:) Actually , bosan glerr xde keje nak buat, selalunya my boss akan bagi keje untuk dilaksanakan, but today nothing to do bcoz my boss pergi meeting at Kota Bharu.

Dalam minggu ni banyak perkara yang telah berlaku dalam hidup aku, tanpa aku sedari. Aku anggap ini semua satu ujian untuk diri aku. Harap lepas ni semuanya akan kembali seperti biasa. Oh lupa, semalam my dad birthday yang ke 52. Happy Birthday to Abah, i love u so much, u're the amazing person that i have not meet before. Nanti ada masa yang lebih terluang aku akan ceritakan sedikit sebanyak about my Abah :)) *Oh ! my english..Hukhuk sekarang tak sempat nak story morry, (waktu pejabat)

Oke, see u later guys !
Take care :)

No comments:

Post a Comment